مفاتيح الجنان

و در مصباح از كفعمى است كه سه مرتبه بگو بعد از نمازها :
اُعيذُ نَفْسى وَ دينى وَ اَهْلى وَ مالى وَ وَلَدى وَ
اِخْوانى فى دينى وَ ما رَزَقَنى رَبّى وَ خَواتيمَ
پناه مى دهم خودم و دينم و خانواده و مال و فرزندم و برادران
دينى خود و آنچه پروردگارم به من روزى كرده و سرانجام
عَمَلى وَ مَنْ يَعْنينى اَمْرُهُ بِاللّهِ الْواحِدِ الاْحَدِ الصَّمَدِ
الَّذى لَمْ يَلِدْ وَ
كارم و هم آن كس را كه دلبند كار اويم همه را به خداى يگانه
يكتاى بى نياز كه نزاده و
لَمْ يُولَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُواً اَحَدٌ وَ بِرَبِّ الْفَلَقِ
مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ وَ مِنْ
نه زائيده شده هيچكس همتايش نيست و به پروردگار
صبحدم از شر آنچه آفريده و از
شَرِّ غاسِقٍ اِذا وَقَبَ وَ مِنْ شَرِّ النَّفّاثاتِ فِى الْعُقَدِ
وَ مِنْ شَرِّ حاسِدٍ اِذا
شر شب هنگامى كه به تاريكى درآيد و از شرّ زنانى كه
در گره ها دمند و از شر حسود هنگامى كه
حَسَدَ وَ بِرَبِّ النّاسِ مَلِكِ النّاسِ اِلهِ النّاسِ
مِنْ شَرِّ الْوَسْواسِ
حسودى كند و به پروردگار مردم پادشاه مردم معبود
مردم از شر وسوسه گر
الْخَنّاسِ الَّذى يُوَسْوِسُ فى صُدُورِ النّاسِ
مِنَ الْجِنَّةِ وَ النّاسِ
نهانى آن كس كه در سينه ها (و دلهاى ) مردم وسوسه
كند (چه ) از جنيان باشد و (چه ) از مردم
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۷/۰۲/۰۴ ساعت ۷:۲۰ ق.ظ توسط حسین داودی ایلواری
|
به کوچه های عبورت چقدر اب بپاشیم