و در مصباح از كفعمى است كه سه مرتبه بگو بعد از نمازها :

 

اُعيذُ نَفْسى وَ دينى وَ اَهْلى وَ مالى وَ وَلَدى وَ

 

 اِخْوانى فى دينى وَ ما رَزَقَنى رَبّى وَ خَواتيمَ

 

پناه مى دهم خودم و دينم و خانواده و مال و فرزندم و برادران

 

دينى خود و آنچه پروردگارم به من روزى كرده و سرانجام

 

عَمَلى وَ مَنْ يَعْنينى اَمْرُهُ بِاللّهِ الْواحِدِ الاْحَدِ الصَّمَدِ

 

الَّذى لَمْ يَلِدْ وَ

 

كارم و هم آن كس را كه دلبند كار اويم همه را به خداى يگانه

 

 يكتاى بى نياز كه نزاده و

 

لَمْ يُولَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُواً اَحَدٌ وَ بِرَبِّ الْفَلَقِ

 

 مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ وَ مِنْ

 

نه زائيده شده هيچكس همتايش نيست و به پروردگار

 

صبحدم از شر آنچه آفريده و از

 

شَرِّ غاسِقٍ اِذا وَقَبَ وَ مِنْ شَرِّ النَّفّاثاتِ فِى الْعُقَدِ

 

 وَ مِنْ شَرِّ حاسِدٍ اِذا

 

شر شب هنگامى كه به تاريكى درآيد و از شرّ زنانى كه

 

در گره ها دمند و از شر حسود هنگامى كه

 

حَسَدَ وَ بِرَبِّ النّاسِ مَلِكِ النّاسِ اِلهِ النّاسِ

 

مِنْ شَرِّ الْوَسْواسِ

 

حسودى كند و به پروردگار مردم پادشاه مردم معبود

 

مردم از شر وسوسه گر

 

الْخَنّاسِ الَّذى يُوَسْوِسُ فى صُدُورِ النّاسِ

 

 مِنَ الْجِنَّةِ وَ النّاسِ

 

نهانى آن كس كه در سينه ها (و دلهاى ) مردم وسوسه

 

كند (چه ) از جنيان باشد و (چه ) از مردم