وصییتنامه شهدا 13
فرازي از وصيت نامهي
سردار شهيد نصرالله تفاوت
ميدانيد كه آخر زندگي مرگ است و هيچ كس در اين جهان نيست كه زنده بماند و زندگي كند و خداست كه مي داند و ناظر اعمالمان است و همه هستي وجود ما از آن اوست . با ياد خدا قلبها آرامش مي يابد كه هر وقت به ياد خدا باشيم براي رسيدن به خدا بايد سعادت را دريافت. براي رسيدن به خدا بايد از راه بيت امام ( ولايت فقيه ) و امامان و انبياء گذشت تا به الله رسيد. برادران و خواهران ! تنها راه رهائي از درهم گسيختگي و بي بندو باري ها راه امام خمینی است و راه امام راه نجات بشريت است و راه سعادت نيز مي باشد. خواهران و برادران! اين دنيا ميدان مبادله و امتحان است هر كه قبول شد خوشبحالش و هر كه مردود شد خدا مي داند با او چه كند . اي ملت رامسر و اي ملت ايران از امام خميني جدا نشويد و از خطش جدا نشويد كه اين بيچارگي است و قدر امامان را بدانيد. امرش را به جان و دل بپذيريد و عمل كنيد و به ديدارش بشتابيد.

به کوچه های عبورت چقدر اب بپاشیم