وصییتنامه شهدا 19
شهيد ابوالفضل شفيعي
آن شهيد در وصيت نامه خود از معبود خويش چند مورد را درخواست كرده است كه خدايش به اجابت رسانيد :
.1 شهيد از خدا درخواست كرده بود كه همانند مولايش حضرت عباس (س ) به شهادت برسد كه با دست هايي از بدن جدا شده شهيد شد.
.2 همانند مولايش حسين بن علي (ع ) بدنش سالم برنگردد .
.3 شهيد از خدا خواسته بود كه برادرانش راهش را ادامه دهند كه در سال 1365 برادر ديگرش به نام رضا نيز در اين راه به فيض رفيع شهادت رسيد.
.4 آرزو داشت كه با لباس رزم و آرم مقدس سپاه دفن شود كه به آرزويش رسيد.
.5 در وصيت نامه از پدرش درخواست كرده بود وقتي خبر شهادتش را شنيد , دستان خود را جهت شكرگزاري به آسمان بلند كند كه پدر شهيد بدون آنكه از اين درخواست شهيد اطلاع داشته باشد , دستان خود را براي شكرگذاري به آسمان بلند كرد و از خدا درخواست كرد كه اين قرباني را بپذيرد

+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۷/۰۴/۰۵ ساعت ۱۰:۱۹ ق.ظ توسط حسین داودی ایلواری
|
به کوچه های عبورت چقدر اب بپاشیم