وصییت نامه شهدا 24
و با ياد خدا و براي رضاي خدا ( اوقات خويش را ) بگذرانيد و هميشه عبادت خداي را به جاي آوريد و هر کاري که مي کنيد ، با ياد خدا آن را انجام دهيد ، تا خدا شما را ياري کند که خدا اينطور بندگان را حتماً ياري مي کند .
( برگزيده اي از نامه شهيد حسين فقيري کوهنجانی )
اي امت حزب الله همواره به ياد خدا باشيد و جز براي رضاي او کاری نکنيد .
( قسمتي از وصيت نامه شهيد هاشم زارع کوهنجانی )

+ نوشته شده در شنبه ۱۳۸۷/۰۵/۰۵ ساعت ۱۱:۴۲ ق.ظ توسط حسین داودی ایلواری
|
به کوچه های عبورت چقدر اب بپاشیم