امام سجّاد عليه‏السلام :

 

اللهُمَّ... وَاجْعَلْنى مِمَّنْ اَطَلْتَ عُمْرَهُ وَ حَسَّنْتَ

عَمَلَهُ وَ اَتْمَمْتَ عَلَيْهِ نِعْمَتَكَ وَ رَضَيْتَ عَنْهُ وَ

اَحْيَيْتَهُ حَياةً طَيِّـبَةً فى اَدْوَمِ السُّرورِ وَ اسْبَغِ

الْكَرامَةِ وَ اَتـَمِّ الْعَيْشِ

 

خداوند! مرا از كسانى قرار ده كه عمرشان را

دراز و كردارشان را نيكو گردانيده‏اى و نعمتت

را بر آنان تمام كرده‏اى و از آنان خُرسندى و به

آنان زندگى اى پاك، همراه با پايدارترين شادمانى

و سرشارترين كرامت و كامل‏ترين رفاه، عطا

نموده‏اى.

 

بحارالأنوار ، ج 98، ص 91، ح 2 .