با سلام و درود فراوان به منجي عالم بشريت ، آقا امام زمان (عج) و نائب برحقش امام

خميني ، اين قلب تپنده مسلمين جهان و با سلام به تمامي شهيدان از صدر اسلام تا کربلاي

ايران ، از امت حزب الله و شهيد پرور مي خواهم که اين قلب تپنده مظلومان جهان امام

 خميني را تنها نگذاريد و به فرامين او لبيک گفته و در صحنه حاضر شويد .

 

و در آخر از تمام شما امت شهيد پرور خواستارم امام بزرگوارمان را فراموش نکنيد و

در همه حال دعا گوي او باشيد .

 

دعا به جان امام را فراموش نکنيد .

 

( برگزيده اي از وصيت نامه شهيد غلام حسين رضايي کوهنجانی )