وصییتنامه شهدا 37
با سلام و درود فراوان به منجي عالم بشريت ، آقا امام زمان (عج) و نائب برحقش امام
خميني ، اين قلب تپنده مسلمين جهان و با سلام به تمامي شهيدان از صدر اسلام تا کربلاي
ايران ، از امت حزب الله و شهيد پرور مي خواهم که اين قلب تپنده مظلومان جهان امام
خميني را تنها نگذاريد و به فرامين او لبيک گفته و در صحنه حاضر شويد .
و در آخر از تمام شما امت شهيد پرور خواستارم امام بزرگوارمان را فراموش نکنيد و
در همه حال دعا گوي او باشيد .
دعا به جان امام را فراموش نکنيد .
( برگزيده اي از وصيت نامه شهيد غلام حسين رضايي کوهنجانی )
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۸۷/۰۶/۰۷ ساعت ۹:۱۰ ق.ظ توسط حسین داودی ایلواری
|
به کوچه های عبورت چقدر اب بپاشیم