درمان با اخلاق 19
امام على عليهالسلام :
مَنْ لَمْ يَتَدارَكْ نَفْسَهُ بِاِصْلاحِها
اَعْضَلَ داؤُهُ وَ اَعْيى شِفائُهُ وَ
عَدِمَ الطَّبيبَ
هر كس به اصلاح خود نپردازد، بيمارىاش
سخت مىشود و در درمانش به رنج مىافتد و
طبيبى نخواهد يافت.
غررالحكم، ح 9025
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۷/۰۶/۲۴ ساعت ۱۲:۲۰ ب.ظ توسط حسین داودی ایلواری
|
به کوچه های عبورت چقدر اب بپاشیم