روزه در ماه شعبان
امام حسین (ع)
مَن صَامَ ثَلَاثَةَ أَيَّامٍ مِن شَعبَانَ وَجَبَت لَهُ الجَنَّةُ
وَ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ (ص) شَفِيعَهُ يَومَ القِيَامَةِ
هر کسی که سه روز از ماه شعبان را روزه
بگیرد؛ بهشت بر او واجب می شود و در
قیامت نیز پیامبر(ص) شفیع او خواهد بود
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۸۷/۰۷/۰۸ ساعت ۷:۲۲ ق.ظ توسط حسین داودی ایلواری
|
به کوچه های عبورت چقدر اب بپاشیم