قال علی (ع)

 

يَا ابْنَ آدَمَ إِذا رَاءَيْتَ رَبَّكَ سُبْحانَهُ يُتابِعُ عَلَيْكَ نِعَمَهُ

 

 وَ اءَنْتَ تَعْصِيهِ فَاحْذَرْهُ.

 

اى پسر آدم ، اگر ديدى كه خداى سبحان ،

 

نعمتش را پى درپى به تو ارزانى مى دارد

 

 و تو نافرمانيش مى كنى ، از كيفر او بترس .